Minőségpolitika
„Fejlődés és minőség – kölcsönös siker és megelégedettség”
Az ACIDUM –2 Kft. meggyőződése, hogy a Társaság dinamikus fejlődése és a folyamatos minőségi szolgáltatásnyújtás elsődleges feltételei a sikeres együttműködésnek és a felek kölcsönös megelégedettségének.
¨ Társaságunk határozott célja a piaci résztvevők magas színvonalú kiszolgálása, a partneri igények minél szélesebb körben való kielégítése.
¨ Fő feladatunknak tekintjük a vevői igények minél alaposabb megismerését, hogy szolgáltatási tevékenységünket folyamatosan fejlesztve, a partnerek maximális megelégedettségére tudjuk végezni.
¨ Kiemelt figyelmet fordítunk az általunk forgalmazott termékek minőségére, szolgáltatásaink magas színvonalára, amihez a szervezetbarát minőségirányítási rendszer hatékony működtetése is hozzájárul.
¨ Kötelezettséget vállalunk tevékenységünk és minőségirányítási rendszerünk folyamatos fejlesztésére, a vevői megelégedettség magas szinten tartására.
¨ Alapvető fontosságúnak tartjuk a tevékenységre vonatkozó törvények, rendeleteket, jogszabályok, szabványok és egyéb előírások követését.
¨ Munkatársaink tekintetében magas minőségi elvárásokat tűzünk ki, akik felelősséget vállalnak munkájuk minőségéért, tudatosan törekednek a minőségi teljesítményre, hiszen tudatában vannak, hogy munkavégzésük színvonala hatással van a társaság megítélésére, illetve a Társaság sikerére egyaránt.
¨ A munkatársak számára olyan modern munkakörnyezetet tartunk fent, amely lehetővé teszi a magas követelményeknek megfelelő minőségi munkavégzést.
¨ Törekszünk a külső szolgáltatókkal, szűkebb és tágabb környezetükkel a kölcsönösen jó partnerkapcsolat kialakítására és fenntartására.
Társaságunk a piaci kihívásokra rugalmasan reagáló, jól szabályozott tevékenységet valósít meg. Az ISO 9001 szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszerünk működtetése hatékonyan hozzájárul vállalatunk folyamatos fejlődéséhez, üzleti sikeréhez, szolgáltatásaink magas színvonalon tartásához.
Debrecen, 2023. január
Kovács Eszter
ügyvezető